Szanowni Mieszkańcy,
aby zapewnić Państwu maksimum bezpieczeństwa przypominamy, że w holu Urzędu Miejskiego w Grodzisku Wielkopolskim umieszczona jest skrzynka podawcza. Można zostawić w niej wnioski i pisma niewymagające potwierdzenia, bądź uzupełnienia i/lub załączniki do nich, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z pracownikami Urzędu.
Wzory wniosków dostępne są w informatorze na stronie miasta, w zakładce „struktura urzędu”, po kliknięciu w odpowiedni wydział..
Zalecamy, by przed złożeniem wniosku, skontaktować się telefoniczne z odpowiednim wydziałem i upewnić się o poprawności wypełnienia dokumentów, bądź niezbędnych załącznikach do wniosku, a także ewentualnych opłatach.
Zachęcamy również do odwiedzania platformy E-urząd na stronie www.grodzisk.wlkp.pl, gdzie wnioski można złożyć elektronicznie. Warunkiem jest posiadanie profilu zaufanego. Jak go założyć? Czytaj poniżej:
https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Pozostałe sprawy realizowane będą tak jak dotychczas.